Návštěva prezidenta ČR den po dni: 27. 11. 2015

10.12.2015 22:22
Jak jsme vás již informovali v tomto článku, na naší školu zavítá samotný prezident České republiky. Jsou toho plná média a mluví se o debatě mezi panem prezidentem a studenty bílinského gymnázia. Jenže média ne vždy šíří úplnou pravdu, proto jsme se rozhodli vám podat věci z našeho úhlu pohledu, berte proto následující články na toto téma s nadsázkou a ne jako útok na hlavu státu, k tomu možná dojde až později :D
 

Pátek 27. 11. 2015, 20:51 

Znáte to, přijdete v pátek ze školy a jste rádi, že žijete. Přes týden jste měli školy až po krk a teď už je konečně čas vypustit všechno z hlavy a pomalu se dostávat do vánoční nálady. A pak, bum! Stačí jeden jediný odkaz na internetu a celá vaše páteční idylka se zhroutí ani nevíte jak.
Všechno začalo jediným nevinným, nic neříkajícím odkazem, na který jsem klikla. Nejdřív jsem si myslela, že název článku čtu špatně, několikrát jsem si ho přečetla v duchu i nahlas, ale můj mozek jaksi odmítal informaci zpracovat a akceptovat. Můj gymnplácký mozek proto oznámení, že na bílinské gymnázium přijede samotný pan prezident, zpracoval až po několika minutách. Veškeré vyčerpání z předchozích dní ze mě rázem spadlo a můj mozek konečně začal pracovat. To přece nemohla být pravda, ne?! Ne, že bych někdy prezidenta nechtěla potkat, ale proč zrovna naše škola a zrovna takhle před Vánoci?
Jenže jsem na to nepřišla jen já, ale i zbytek mé třídy a strhla se mela. Začala debata a třída se rozdělila na dva tábory - na ty, kteří hodlají negativně s prezidentem diskutovat a ty, kterým je to v podstatě jedno a těch je většina. Ale protože každý máme svůj názor, vznikly i dost dlouhé diskuze a nepublikovatelné plány pro průběh akce (o atentát se nejednalo, alespoň tedy ne v tom úplném slova smyslu, ale... no, radši nic!) a nakonec jsme se jako třída všichni shodli (výjimečně), že o tom musíme zjistit víc. A zanedlouho potom nám došlo, že jistý učitel o nějakém překvapení v tělocvičně mluvil a nechtěl nám o tom říct víc. A my nad tím tehdy jenom mávli rukou! 
Takhle moc jsme se na pondělí snad ještě netěšili.
 
Zombee

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek