Rozhovor - kompletní verze

06.09.2016 19:42

Pokémoni a matikářka

 

Na úvod bychom rádi řekli, že jsme profesorku Dragounovou zastihli v ne zrovna příjemném rozpoložení po hodině matematiky v kvartě, takže její vyjadřování tím mohlo být trochu ovlivněno. Naše rozhovory přepisujeme v doslovném znění, abyste vyzpovídanou osobu poznali, neztratila autentičnost a nebylo to moc vážné. Takže spisovné psaní zde nečekejte:)

 

Paní profesorko, přišli jsme s Vámi udělat rozhovor na náš školní blog. Chcete nám na úvod o sobě něco říct, než se dostaneme k tématu?

(hluboké zamyšlení) Mám dvě tváře – anděl a ďábel v jednom těle. Dřív jsem dělala karate, dnes střílím, takže bacha na mě! (smích) A mám psa.

 

Dobře, nyní tedy k aktuálnímu tématu. Znáte hru Pokémon GO?

Nee…

 

Tak co myslíte, že se v té hře dělá?

Chytají se nějaký breberky v luftě, jsem slyšela, a prej to hrajou všichni, i když přecházej, říděj a tak, takže je to strašně nebezpečný, takže je to úplně nanic.

 

Jaký je nejvzácnější pokémon?

Tak to nevím, ale znám Pikachu. Ten je hezkej.

 

Víte, co jsou Poke Stopy?

Ne. To jsou ty chytací místa ne?

 

Následuje ukázka a vysvětlení, co to je…

 

…Takže až vám někdo takhle bude ,,točit“ o hodinu, protože je tady Poke Stop, tak víte, co tam dělá.

(naštvaně) No to mi nebude točit, protože to je proti školnímu řádu! Co dál?

 

Máte v plánu to hrát?

 

Než stihla profesorka odpovědět, řešil se problém s klíčema…

 

Takže plánujete to hrát?

Ne.

 

Proč ne?

Protože nejsem cvok.

 

Ale víte, v čem je to inovativní? Musíte chodit.

No to já chodím i bez tý hry jako.

 

No dobře, ale když chodíte, tak se vám tady budou líhnout vajíčka a z toho se vám vylíhnou noví pokémoni.

No a co?

 

A víte, co ještě potřebujete k hraní krom samotného mobilu?

Neee.

Záložní zdroj.

Tak to už vůbec nemám, takže je jasný, že to hrát nebudu.

 

Ještě potřebujete data a GPS.

No vidíš tak to jako…to jde všechno mimo prostě…to je úplně mimo jako…no to nejde.

 

Dobře, tak ještě k našemu blogu. Čtete ho?

Nee, protože nevím, kde ho hledat.

 

Máte to na nástěnce a je to i na stránkách školy…a pořádáme nábor, můžete se přidat.

Ne, to já neholduju psaní.

 

Nemusíte psát…stačí občas informovat, co se kde děje.

Hm…

 

Následuje vzpomínání na webovky blogu.

 

Já vím, že jste mi ten odkaz už jednou dávali. Jsem tam vlezla před prezidentem, než přijel, pak jsem tam vlezla podruhý, a pak už jsem se tam nedostala a od tý doby jsem to přestala registrovat.

 

Otevření stránek školy.

 

V záložkách vlevo je Novinářský klub.

Tady jsou nějaký záložky?...Jo tady (klik)…Wow, no konečně se k tomu jde snadno dostat. Chválíme kolegu Veverku. No, co dál?

 

Už poslední otázka. Jaké je vaše motto na nový školní rok, abyste ho přežila?

Já jsem chtěla říct: ,,Abych to přežila.“, a vy jste mi to vzali (smích). To nevím, jaký bude moje motto (rada s kolegyní)….,,Přežití za každou cenu.“….to ne, to je takový divný…nějaký úderný by to chtělo (opět porada s kolegyní). Přežít jo? Co bych tam mohla dát…(kolegyně: ,,Já jsem Jana, kdo je víc?)

 

Smích

 

To je taky úderný, no…ne to bude ,,matematika, chemie, co je víc?“. (kolegyně: Bižule je víc.) ….Dobře: ,,Přírodovědné předměty, co je víc?“

 

Děkujeme za rozhovor

 

A ti, co to dočetli až sem, nám můžou do schránky nedůvěry napsat, koho bychom měli vyzpovídat příště;)