Jak jednoduché

19.04.2016 15:21

Poslední dobou jen tak chodím například po obchodě a pozoruji lidi. Jak jejich chování, tak i vzhled. Často potkávám opravdu hezké lidi, bohužel oni si o sobě nemyslí, že jsou hezcí, a proto jsme se společně s mojí kamarádkou rozhodly změnit a ukázat Vám všem jak je to jednoduché. Stačí jen pár drobných úprav – vlasy, make-up, styl oblečení a krása je na světě.

Naším prvním dobrovolníkem byla Kamila Tučková (15). Zde stačilo opravdu pár úprav. Kamila má dlouhé a hodně husté vlasy, takže ty nám daly opravdu zabrat. Co se týče make-upu, nepouštěly jsme se do ničeho velkého, zvolily jsme přirozené nude líčení. Vybraly jsme dva outfity. Jeden s džíny a košilí. Druhý je černá skater sukně a tričko. Vzhledem k její postavě jsme zvolily projmuté oblečení, jelikož je velmi štíhlá

Celá proměna trvala asi hodinu a půl. Musíme říci, že proměna se nám velice povedla, Kamča je spokojená a těšíme se na vaše hodnocení.

Kateřina Jurašíková

Klára Žofková

 

 

                                   

Vyjádření Kamily: „Jsem normální holka, co se moc nemaluje a nelíčí, prostě to moc neřeším... Dostala jsem nabídku, že mě úplně změní, tak jsem souhlasila a šla do toho. Celkem jsem byla zvědavá, jak budu po proměně vypadat a výsledek mě opravdu ohromil, to co ze mě holky udělaly mě velmi mile překvapilo, připadala jsem si úplně jiná a možná i starší. Když jsem se koukla do zrcadla nemohla jsem uvěřit, že jsem to já a jsem moc ráda za tuto zkušenost. Děkuji Kamila T.“

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek